مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-08سياسي

مسبب ترور نافرجام نخست وزیر عراق، آمریکا است


یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا قصد دارد با این اعمال تروریستی در عراق میان احزاب و گروه های اسلامی تفرقه ایجاد کند و گروه های عراقی هم مقصر اصلی را آمریکا می دانند.

- حسین محمد صالحی دارانی در گفت وگو با ایسنا درباره ترور نافرجام مصطفی الکاظمی- نخست وزیر عراق به دست عوامل ناشناس، اظهار کرد: این اعمال تروریستی با طراحی و فتنه انگیزی های آمریکا انجام می شود و هنوز ایالات متحده مدیریت و نظارت روی داعش و دیگر گروه های تروریستی را دارد تا منطقه را دچار آشوب، فتنه، تفرقه و نا امنی کنند و راحت ترین کاری که آمریکایی ها می توانند انجام دهند این است که گروه های حامی ایران را متهم کنند.

وی افزود: آمریکا قصد دارد با این اعمال تروریستی میان احزاب و گروه های اسلامی تفرقه ایجاد کند و گروه های عراقی هم مقصر اصلی را آمریکا می دانند.

نماینده مردم چادگان و فریدن در مجلس، تصریح کرد: بعد از اقدامات مخربی که آمریکا در عراق و سوریه انجام داد و بعد از حضور موفق نیروهای مقاومت به رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی که داعش را زمین گیر کردند نفوذ ایران در منطقه گسترش زیادی پیدا کرد که این نفوذ سبب ایجاد امنیت و آرامش برای مردم منطقه شد و مردم این کشورها متوجه شدند تنها کشوری که می تواند امنیت و آرامش را برای مردم منطقه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسبب ترور نافرجام نخست وزیر عراق، آمریکا است

مسبب ترور نافرجام نخست وزیر عراق، آمریکا است