مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-08اجتماعي

11 خانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در استان سمنان وجود دارد


معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان گفت: 183 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در 11 مرکز شبانه روزی سراسر استان نگهداری می شوند.

- ، ساره امیرجان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه 11 مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست در سطح استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: 183 کودک در این مراکز نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه تعداد خانوار تحت حمایت بهزیستی استان سمنان یک هزار و 413 خانوار است، بیان کرد: 602 نفر نیز تحت پوشش بیمه اجتماعی شهری زنان و سرپرست خانوار قرار دارند.

معاون بهزیستی استان سمنان همچنین گفت: در شش ماهه اول سال جاری 19 نفر در خانه های امن و هشت نفر در خانه های سلامت بهزیستی استان ساماندهی شدند همچنین بیست کودک در مراکز کودکان خیابانی دولتی و 75 کودک در مراکز غیردولتی از خدمات بهره مند شدند.

امیرجان بیان داشت: در شش ماهه اول سال جاری پنج هزار و 505 تماس با شماره 123 مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان سمنان گرفته شده است .

وی با بیان اینکه اجرای فعالیت های تخصصی در موضوع آسیب های اجتماعی و کمک به افراد آسیب دیده از مهمترین اهداف معاونت اجتماعی بهزیستی در سراسر استان سمنان محسوب می شود، افزود: 89 نفر در سراسر استان از خدمات حمایت دفتر کودکان و نوجوانان به عنوان امداد بگیر، بهره مند می شوند همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 خانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در استان سمنان وجود دارد

11 خانه برای نگهداری کودکان بی سرپرست در استان سمنان وجود دارد