مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-08سياسي

ضعف تاریخ نگاری انقلاب اسلامی/ لزوم ایجاد نهضت «تولید محتوا»


مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی از نظر ماهیت جزو غنی ترین انقلاب ها اما از نظر صدور تجربیات و معرفی خود، - یکی از فقیرترین انقلاب هاست.

به گزارش، وحید جلیلی شامگاه یکشنبه در مراسم اکران و رونمایی از مستند و کتاب پرده دوم که در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد، اظهار کرد: مخاطبان این خاطرات به کسانی که امروز زندگی می کنند، محدود نمی شود بلکه پنجاه سال و یا حتی پانصد سال دیگر ارزش این خاطرات بیشتر به چشم می آید زیرا ما هنوز دچار حجاب مجاورت و معاصرت هستیم و مثل ماهی درون آب، این خاطرات را درک نمی کنیم.

وی در بیان آسیب های ناشی از خلأ محتوا حول محور انقلاب اسلامی، بیان کرد: متأسفانه کسانی بودند که حماسه آفریدند و رفتند و حتی یک برگ از خاطرات آنان ثبت نشده است.

مدیر دفتر مطالعات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از نبود اقدام و همت جدی در تدوین حماسه ها و تاریخ نگاری های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هیچ مقطعی در تاریخ ایران مثل سده اخیر این تعداد قهرمان نداشته و این حجم از حماسه را تجربه نکرده است اما متأسفانه در تولید آثار هنری و رسانه ای این مقطع زمانی به شدت ضعیف هستیم.

وی به راهکار جبران این خلأ اشاره کرد و گفت: ما نیاز به نهضت تولید محتوا داریم، تنظیم خاطرات شفاهی و تدوین کتاب اولین راه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف تاریخ نگاری انقلاب اسلامی/ لزوم ایجاد نهضت «تولید محتوا»

ضعف تاریخ نگاری انقلاب اسلامی/ لزوم ایجاد نهضت «تولید محتوا»