مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-07اقتصادي

نوغانداری لنگرود در مسیر بازگشت به دوران طلایی  


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود گفت: با توسعه باغات توت و افزایش قیمت خرید پیله ابریشم کشاورزان رغبت خواهند کرد که به نوغانداری بپردازند و نوغانداری در این شهرستان به دوران طلایی اش بر می گردد.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود گفت: با توسعه باغات توت و افزایش قیمت خرید پیله ابریشم کشاورزان رغبت خواهند کرد که به نوغانداری بپردازند و نوغانداری در این شهرستان به دوران طلایی اش بر می گردد.

محمد علی احمدی شاد در گفت و گو با ایسنا از افزایش رغبت کشاورزان این شهرستان برای فعالیت نوغانداری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت خرید پیله ابریشم کشاورزان بیشتری برای ورود و فعالیت دوباره در بخش نوغانداری ترغیب شوند.

وی افزود: بیش از نیمی از کشاورزان لنگرودی نوغاندار هستند و انجام این امر موجب می شود که درآمد خانوار برنجکاران افزایش یابد.

احمدی شاد با بیان اینکه به منظور توسعه نوغانداری در این شهرستان توزیع نهال توت امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر در شهرستان لنگرود 700 هکتار باغات توت وجود دارد و حمایت از نوغانداری موجب خواهد شد که شاهد گسترش باغات توت در شهرستان لنگرود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوغانداری لنگرود در مسیر بازگشت به دوران طلایی  

نوغانداری لنگرود در مسیر بازگشت به دوران طلایی