مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-07بين الملل

انتقال شبانه ادوات نظامی آمریکایی ها از سوریه به عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (یکشنبه) به نقل از منابع محلی نوشت که نیرو های نظامی آمریکایی این وسایل نظامی را نیمه شب گذشته و صبح امروز توسط 150 کامیون یخچالدار و 120 تریلی سرپوشیده حامل تانک و خودرو های زرهی .

- نیرو های اشغالگر آمریکا در یکی از بزرگترین عملیات جابجایی در منطقه، شبانه بخشی از ادوات نظامی خود را در قالب کاروانی متشکل از 270 خودرو از حومه شهر حسکه سوریه به شمال عراق منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری سوریه (سانا) امروز (یکشنبه) به نقل از منابع محلی نوشت که نیرو های نظامی آمریکایی این وسایل نظامی را نیمه شب گذشته و صبح امروز توسط 150 کامیون یخچالدار و 120 تریلی سرپوشیده حامل تانک و خودرو های زرهی از پایگاه نظامی خود در فرودگاه خراب الجیر در حومه شهر حسکه خارج و از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید به سمت شمال عراق منتقل کردند.

بر اساس این گزارش، کاروان یاد شده توسط خودرو های زرهی و مجهز به مسلسل و ضد هوایی نیرو های شبه نظامی قسد وابسته به نیرو های آمریکایی حمایت می شدند.

به گزارس سانا، این یکی از بزرگترین عملیات خروج ادوات و وسایل نظامی نیرو های آمریکایی در سال های اخیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال شبانه ادوات نظامی آمریکایی ها از سوریه به عراق

انتقال شبانه ادوات نظامی آمریکایی ها از سوریه به عراق