مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-07پزشكي

رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در محیط های آموزشی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با اشاره به بازگشایی شماری از مدارس و مراکز آموزش عالی، خواستار دقت در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با شرایط شیوع کرونا در این مراکز با هدف حفظ سلامت کارکنان و دانش آموزان و دانشجویان شد.

- مهرزاد لطفی یکشنبه 16 آبان در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه مسئولان مدارس و مراکز آموزشی دانش آموزان و دانشجویان را به پیروی از اصول بهداشتی ترغیب کنند، گفت: ضرورت دارد مسئولان مدارس و دانشگاه ها، راهکارهای پیشگیری از انتقال بیماری کووید19 را جدی بگیرند و در راستای ایمنی کامل دانش آموزان و دانشجویان، بر اجرای دقیق آن در محیط های آموزشی نظارت بیشتری داشته باشند.

لطفی ادامه داد: لازم است خانواده ها نیز بیش از پیش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس را به فرزندان خود گوشزد کنند تا از از ابتلا به این بیماری پیشگیری شود.

او با اشاره به افزایش ایمنی افراد واکسینه شده در برابر کرونا، افزود: جمعیت بالای 12 سال که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند و افرادی که دُز دوم واکسن را دریافت نکرده اند، هر چه سریعتر نسبت واکسینه کردن خود اقدام کنند زیرا واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند ایمنی عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در محیط های آموزشی

رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در محیط های آموزشی