مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-07پزشكي

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند؟


در حالی که همچنان 23 درصد از شهروندان با وجود در دسترس بودن واکسن های کرونا از تزریق آن سر باز می زنند تزریق دوز سوم واکسن برای کادر درمان تقریباً رو به اتمام است و هم اینک نوبت به تزریق دوز یادآور سالمندان رسیده است.

- جی پلاس ، سیدمحسن زهرایی رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، یکشنبه 16 آبان اعلام کرد: بهمن سال گذشته بود که واکسیناسیون عیله کرونا طبق سند ملی واکسیناسیون با اولویت کادر درمان و سالمندان بالای 60 سال در کشور آغاز شد و حالا با گذشت 9 ماه و بر اساس تازه ترین تصمیم وزارت بهداشت قرار بر این است اولین سری افرادی که در کشور واکسینه شده اند، برای تزریق دوز یادآور مراجعه کنند.

روزنامه ایران نوشت؛ فراخوان سالمندان بالای 60 سال برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا از روز گذشته به طور رسمی در تمامی استان های کشور کلید خورده و بدین ترتیب پس از گذشت 21 روز از تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کادر درمان حالا واکسیناسیون دوز تقویتی افراد بالای 60 سال شروع شده است.

طبق آنچه معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی در اغلب استان ها از روز گذشته اعلام کرده اند، سالمندان می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دوز بوستر یا نوبت سوم را برای افزایش ایمنی خود در برابر ویروس کرونا دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند؟

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کنند؟