مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-07دانش

دانشجویان علوم پزشکی ملزم به دریافت شناسه اخلاق در پژوهش شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نامه ای که از سوی فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال شده است، - معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: دانشجویان علوم پزشکی برای ثبت پایان نامه خود و شرکت در امتحانات ملزم به اخذ شناسه اختصاصی اخلاق در پژوهش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نامه ای که از سوی فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال شده است، دانشجویان علوم پزشکی ملزم هستند شناسه اختصاصی اخلاق در پژوهش را اخذ کنند.

در این نامه آمده است: ثبت پایان نامه صرفا منوط به بررسی و تایید علمی و اخلاقی پروپوزال و صدور مصوبه و به تبع آن شناسه اختصاصی اخلاق در پژوهش از طریق سامانه ملی اخلاق در پژوهش به نشانی ethics.

research.

ac.

ir و نمایه شدن مصوبه در این سامانه است.

همچنین اجرای پایان نامه پیش از تصویب پروپوزال مربوطه توسط کارگروه/ کمیته اخلاق در پژوهش معتبر و اخذ شناسه اختصاصی اخلاق، مصداق بارز تخلف پژوهشی محسوب می شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این نامه تاکید کرده است: شرکت در امتحاناتی مانند امتحان پیش کارورزی، امتحان ارتقاء سالانه دستیاری (از سال دوم به سوم)، امتحان جامع دوره های دکتری تخصصی که بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی ملزم به دریافت شناسه اخلاق در پژوهش شدند

دانشجویان علوم پزشکی ملزم به دریافت شناسه اخلاق در پژوهش شدند