مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 01:452021-11-06بين الملل

نیروهای جنگی ائتلاف آمریکا فقط تا پایان امسال در عراق خواهند بود


سرلشکر «تحسین الخفاجی»، فرمانده عملیات مشترک عراق از پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی تا پایان سال 2021 خبر داد.

- به نقل از النشره، سرلشکر تحسین الخفاجی ، فرماندهی عملیات مشترک عراق از پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی تا پایان سال 2021 خبر داد و گفت: تنها تعداد کمی از آنها در عراق باقی مانده اند.

این فرمانده عراقی در عین حال افزوده است که در چهار زمینه با ائتلاف نظامی آمریکا پس از پایان حضور نیروهای رزمی همکاری ادامه خواهد داشت.

به گفته الخفاجی، همکاری عراق با ائتلاف بین المللی در زمینه مشاوره، اطلاعاتی، آموزشی و تسلیحاتی ادامه خواهد داشت و نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای پیگیری و تعقیب باندهای جنایتکار سازمان یافته به کار می گیرند و در حال حاضر نیز کار بزرگی از سوی وزارت کشور، اطلاعات، آژانس امنیت ملی و اطلاعات نظامی و امنیتی برای پیگیری و محاکمه عناصر تروریستی داعش در حال دنبال شدن است.

دو روز پیش از این نیز، فرماندهی عملیات مشترک عراق از خروج بیش از 2100 کامیون تجهیزات نظامی آمریکا و تحویل بیش از 1800 خودرو زرهی مسلح، بالابر و تانکر آب ائتلاف آمریکایی به نیروهای عراقی خبر داد.

عملیات مشترک عراق در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در بغداد میزبان نشستی بین کمیته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای جنگی ائتلاف آمریکا فقط تا پایان امسال در عراق خواهند بود

نیروهای جنگی ائتلاف آمریکا فقط تا پایان امسال در عراق خواهند بود