مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-06اقتصادي

وقتی «آسفالت کار» سازنده مسکن مهر شد!


نگاه منفعت طلبانه ی برخی سازندگان، شرکت های دست چندم و مقاطعه کاران به پروژه مسکن مهر در کنار کیفیت پایین ساختمان ها و نبود خدمات و زیرساخت ها، - ضربه ای را به اعتماد عمومی وارد کرد که حالا دولت مجبور شده برخلاف میل سازندگان ایرانی، در طرح جهش تولید مسکن به شرکت های چینی هم رو بیاورد؛ یکی از متقاضیان مسکن مهر مدعی است که برخی پروژه های این طرح در قالب شرکت های زیرمجموعه به آسفالت کار و جدول کار واگذار شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پروژه 2 میلیون و 300 هزار واحدی مسکن مهر، بجز آنها که به صورت خودمالکی به سرانجام رسید، اغلب طرحها به دلیل نداشتن امکانات و زیرساختها یا ناکارآمدی بعضی سازندگان دچار تورم و افزایش قیمت شد.

مسکن مهر آبشناسان رباط کریم، مهرآباد رودهن، پردیس و پرند در استان تهران، هشتگرد در البرز، ابریشم و ماهدشت کرج، خوزستان، همدان و بسیاری دیگر، تنها نمونه هایی از بر باد رفتن اعتماد مردم به برخی دستگاه های دولتی و سازندگان بخش خصوصی ایران است؛ سازندگانی که از برخی حاتم بخشی ها و طولانی شدن طرح مسکن مهر بهترین بهره را بردند.

چرا به سمت چین و ترکیه رفتیم؟ با وجود آن که در توان فنی و مهندسی شرکت های حرفه ای داخل کشور تردیدی وجود ندارد بحث استفاده از سرمایه و تکنولوژی چین برای پروژه جهش تولید مسکن ظاهرا جدی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «آسفالت کار» سازنده مسکن مهر شد!

وقتی «آسفالت کار» سازنده مسکن مهر شد!