مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 19:402021-11-06بين الملل

پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی در عراق تا پایان سال 2021


فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز شنبه پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی تا پایان سال جاری را تأیید کرد و از ادامه کار در چهار زمینه با این ائتلاف پس از پایان حضور نیروهای رزمی در عراق خبر داد.

- فرماندهی عملیات مشترک عراق امروز شنبه پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی تا پایان سال جاری را تأیید کرد و از ادامه کار در چهار زمینه با این ائتلاف پس از پایان حضور نیروهای رزمی در عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق در سخنانی گفت: حضور نیروهای خارجی در پایان سال جاری پایان می یابد و تنها تعداد کمی از آنها باقی مانده است.

الخفاجی افزود: عراق گام های بزرگی در زمینه پایان دادن به حضور نیروهای نظامی ائتلاف بین المللی برداشته است و این حضور تا پایان 31 دسامبر پایان سال جاری به پایان می رسد.

وی تأکید کرد که همکاری با ائتلاف بین المللی در زمینه مشاوره، اطلاعاتی، آموزشی و تسلیحاتی ادامه دارد.

الخفاجی با بیان این که نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای پیگیری و تعقیب باندهای جنایتکار سازمان یافته به کار می گیرند ، تاکید کرد: کار بزرگی از سوی وزارت کشور، اطلاعات، آژانس امنیت ملی و اطلاعات نظامی و امنیتی برای پیگیری و محاکمه عناصر تروریستی داعش در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی در عراق تا پایان سال 2021

پایان حضور نیروهای جنگی ائتلاف آمریکایی در عراق تا پایان سال 2021