مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 19:302021-11-06سياسي

ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی


براساس تصمیم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری رشت، برای مدتی غرفه ای رایگان در بازارچه در اختیار بانوی دستفروش قرار گرفت که کسب و کار خود را در محل مناسب انجام دهد.

- شهردار رشت در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به انتشار تصاویری در فضای مجازی در مورد برخورد ماموران رفع سد معبر با بانوی دستفروش رشتی، اظهار کرد: تکلیف شهرداری ها، جمع آوری دستفروش و برخورد با سد معبر است.

وی با اشاره به برخورد ماموران سد معبر با بانوی رشتی طی روزهای اخیر، افزود: این بانو تمام عرض معبر را اشغال کرده بود و لذا پیش از این به طور مکرر تذکرات بسیار مناسب و محترمانه داده شده بود.

شهردار رشت ادامه داد: روزی هم که این اتفاق افتاد، ماموران سد معبر شهرداری فقط برای تذکر و انجام تکالیف خود تعداد دو سینی خالی را از محل جمع آوری کردند؛ البته مستندات قبل و بعد از این ماجرا و نحوه برخورد این بانو نیز موجود است.

علوی، اجرای قانون را فصل الخطاب دانست و خاطرنشان کرد: با همه این اتفاقات، براساس تصمیم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا شهر و شهرداری رشت، برای مدتی غرفه ای رایگان در بازارچه در اختیار این بانو قرار گرفت که کسب و کار خود را در محل مناسب انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی

ایجاد غرفه رایگان در بازارچه برای بانوی دستفروش رشتی