مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-06بين الملل

عضو شاخص جریان صدر محتوای مذاکرات وی در بغداد را فاش کرد


یک عضو شاخص جریان صدر تأکید کرد که محور اصلی دیدارهای مقتدی صدر در سفر روز گذشته اش به بغداد پیشبرد طرح تشکیل دولت اکثریت ملی بوده است.

- یک عضو شاخص جریان صدر تأکید کرد که محور اصلی دیدارهای مقتدی صدر در سفر روز گذشته اش به بغداد پیشبرد طرح تشکیل دولت اکثریت ملی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصام حسین ، عضو جریان صدر، در گفت وگو با پایگاه الحره درباره دیدارهای روز گذشته مقتدی صدر با برخی سران نیروهای سیاسی عراق در بغداد گفت که صدر پروژه تشکیل دولت اکثریت ملی را دنبال می کند.

به نقل از میدل ایست نیوز، وی گفت که محور اصلی مذاکرات صدر در دیدارهایش در بغداد تثبیت این مفهوم بوده و افزود که مرحله آینده نه مرحله توافق که مرحله حکومت اکثریت سیاسی در کشور است.

او افزود که نیروهای سیاسی ای که صدر با آنها دیدار کرد از این پروژه استقبال کرده اند به جز برخی نیروهای چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه که همچنان بر تشکیل دولت توافقی با مشارکت همه گروه ها تأکید می کنند.

عصام حسین همچنین تأکید کرد که در مرحله پیش رو توافقی میان جریان صدر با نوری المالکی و قیس الخزعلی در کار نخواهد بود و ابراز اطمینان کرد که ائتلافی متشکل از جریان صدر و حزب دموکرات (بارزانی) و ائتلاف تقدم (الحلبوسی) به انضمام برخی گروه های عضو چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شاخص جریان صدر محتوای مذاکرات وی در بغداد را فاش کرد

عضو شاخص جریان صدر محتوای مذاکرات وی در بغداد را فاش کرد