مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 16:002021-11-06سياسي

تزریق دوز دوم واکسن در گیلان با شتاب بیشتری پیگیری شود


استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت مشارکت اثربخش نخبگان و رسانه ها در جهت اقناع افکار عمومی برای ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون و نیز پیگیری مجدانه برای تزریق دوز دوم واکسن در گیلان، - کاهش ابتلا به بیماری را با رعایت جدی توصیه های بهداشتی توسط عموم جامعه ممکن دانست.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با قدردانی از نمایش اقتدار جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان و صیانت از حریم امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: علیرغم تلاش نیروهای آمریکایی برای تغییر مسیر نفتکش به وسیله چندین بالگرد و ناو جنگی؛ با تلاش نیروهای سپاه و اجرای عملیات هلی برن در عرشه کشتی، عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکایی ها ناکام ماند و افتخار دیگری برای کشور عزیزمان رقم خورد.

وی در ادامه سخنانش با قدردانی از تلاش های کادر درمان و عوامل اجرای طرح واکسیناسیون برای پیشگیری و کنترل کرونا، به وجود نگرانی درخصوص موج ششم این بیماری اشاره و خاطرنشان کرد: باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از مواجهه با موج جدید آمادگی لازم در بخش های مختلف وجود داشته باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت مشارکت نخبگان، افراد دارای تریبون، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اصحاب رسانه و ظرفیت های مختلف در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دوز دوم واکسن در گیلان با شتاب بیشتری پیگیری شود

تزریق دوز دوم واکسن در گیلان با شتاب بیشتری پیگیری شود