مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-06سياسي

آمریکا ببر کاغذی است/رواج معماری غربی در شهرسازی ها


نماینده ولی فقیه در مازندران از آمریکا به عنوان ببر کاغذی یاد کرد و گفت: این کشور جرئت رویارویی با نیروی دریایی ما را نداشتند و عاجر ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر شنبه در دیدار مدیر جدید حوزه های علمیه استان با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکایی ها و دزدی دریایی این کشور اظهار داشت: با این حال این کشور مقابل چند قایق دریایی سپاه، جرئت رویایی و اقدام نداشته است.

وی از آمریکا به عنوان ببر کاغذی یاد کرد و گفت: آنها در مقابل ما عاجز هستند و قدرتی ندارند و کاری جز اینکه اقتصاد را خراب کنند و تحریم های خارجی و داخلی را دامن زنند، ندارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه حسن زاده آملی، از ایشان به عنوان ستاره ای در آسمان عرفان استان یاد کرد و رحلت حجت الاسلام طاهری مدیر اسبق حوزه های علمیه استان را تسلیت گفت.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه یادآور شد: اگر حوزه از خط اصلاح فاصله گیرد می تواند خطرناک باشد و تربیت طلبه بی اخلاق و بی تعهد نیز به ضرر جامعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری ، آیت الله کوهستانی، ایازی، حسن زاده آملی و غیره از جمله خروجی های حوزه های علمیه به شمار می روند، گفت: حوزه داری و حوزه سازی مسئله مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ببر کاغذی است/رواج معماری غربی در شهرسازی ها

آمریکا ببر کاغذی است/رواج معماری غربی در شهرسازی ها