مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-06پزشكي

مشارکت بالای مردم فارس در واکسینه شدن علیه کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی پزشکی شیراز مشارکت مردم فارس برای واکسینه شدن در برابر کرونا را نشانه هوشمندی اجتماعی بالای مردم دانست.

- مهرزاد لطفی شنبه 15 آبان در چهارصد و سی و نهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه با بررسی آخرین وضعیت کرونا در مناطق مختلف استان همراه بود، از تمام مردم استان خواست تا این روند مشارکت را تداوم بخشیده و در پوشش گسترده واکسیناسیون عمومی در برابر این بیماری سهیم شوند.

او نقش یکایک افراد جامعه در این شرایط را تعیین کننده خواند و افزود: هر گونه ایمنی در برابر این بیماری، در شرایط کنونی می تواند کمکی سازنده به خود فرد، اطرافیان و دیگر افراد جامعه باشد و زمینه های کاهش پیامدهای این بحران را فراهم سازد.

لطفی آمارهای به دست آمده از پژوهش های بین المللی مبنی بر اثرگذاری انواع واکسن در پیشگیری از شدت بیماری و مرگ و میرهای ناشی از آن را یک استناد علمی مستحکم برای ضرورت مشارکت در این اقدام سلامت محور دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این امر تنها با هوشمندی بالای اجتماعی میسر می شود، اظهار کرد: موفقیت فارس در زمینه پیشتازی در واکسیناسیون، گویای وجود این موهبت در مردم فارس است که علاوه بر کاهش خطرات ناشی از این بیماری در میان مردم، دلگرمی مدافعان سلامت استان در تداوم ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالای مردم فارس در واکسینه شدن علیه کرونا

مشارکت بالای مردم فارس در واکسینه شدن علیه کرونا