مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-06اقتصادي

تخصیص1000میلیاردی به طرح های آبخیزداری سمنان در سفر رییس جمهور


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان از تخصیص1000میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به اجرای عملیات آبخیزداری ، آب خوانداری و کنترل سیلاب در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان از تخصیص1000میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به اجرای عملیات آبخیزداری ، آب خوانداری و کنترل سیلاب در استان سمنان خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان سمنان به وسعت 9.

7 میلیون هکتار در دامنه جنوبی سلسه جبال البرز و در کمر بند خشک و نیمه خشک با میانگین بارندگی حدود 140میلیمتر در پهنه سیل خیز کشور قرار دارد و این امر ضرورت اجرای پروژه های آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیل و استفاده از روان آبهای سطحی را دو چندان می کند.

وی از اثرات قابل توجه طرح های آبخیزداری بر منابع آبی و غنای آنها خبر داد و افزود: اجرای پروژه های آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیل از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سنوات گذشته باعث کنترل سیل و کاهش خسارت ، تغذیه سفره های زیرزمینی و افزایش دبی چشمه ها و قنوات در پایین دست حوضه های آبخیزشده است و با توجه به نمود عینی اثرات اجرای طرح های آبخیزداری ،آبخوانداری و کنترل سیل و اتمام رساندن پروژه های مذکور در سطح 135هزار هکتار مبلغ 1000میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست جمهور به استان سمنان اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص1000میلیاردی به طرح های آبخیزداری سمنان در سفر رییس جمهور

تخصیص1000میلیاردی به طرح های آبخیزداری سمنان در سفر رییس جمهور