مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-06سياسي

تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد/ضرورت تعیین تکلیف استانداری


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحقیر آمریکا در 13 آبان و همچنین در دریای عمان گفت: تحقیر استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح شنبه در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان با اشاره مناسبت روز ملی 13 آبان و تحقیر استکبار جهانی گفت: تحقیر استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

وی به اقدام دلاورمردان سپاه پاسداران و تحقیر نیروهای غاصب آمریکایی در دریای عمان اظهار داشت: چند قایق تندرو سپاه ناوهای آمریکایی را به عجز درآورد و این جدیدترین تحقیر استکبار بوده است.

وی با تقدیر از دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، مناسبت روز ملی مازندران را گرامی داشت و گفت: مسئله روز مازندران را باید جدی گرفت و به آن توجه کرد.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به رویداد ساری 2022 و بر لزوم آماده شدن شرایط برای این رویداد تاکید کرد و گفت: لازم است نمایندگان استان در مجلس، این رویداد را جدی گیرند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه این رویداد متعلق به تمامی استان و کشور است، به ظرفیت های مختلف استان و ساری اشاره کرد و گفت: باید این ظرفیت ها معرفی و مهیا شوند.

وی ادامه داد: برخی از مراکز و جاذبه ها در حال فرسودگی و تخریب هستند و باید به این سرمایه های ملی و میراثی توجه ویژه ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد/ضرورت تعیین تکلیف استانداری

تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد/ضرورت تعیین تکلیف استانداری