مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-06سياسي

دانش آموز قاسم آبادی مرد میدان مبارزه با گروهک ها


از دانش آموز شهید هادی احمدی سخن می گوییم، شهیدی که در سال 1348 در روستای قاسم آباد سفلا متولد و در تاریخ 29 خرداد سال 64 در سقز کردستان به دست گروهک های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، این بار برای ثبت عاشقانه ای دیگر، تیم بسیج رسانه، میهمان آقا هادی احمدی بودند، آقا هادی! کشاورز زاده قاسم آبادی که از میان باغات چای و کیوی به کردستانی عزیمت می کند که زیر چکمه گروهک های تروریستی تحت فشار بود و ناموس ملت ایران، چشم به راه جوانان غیور برای رهایی از چنگال بدخواهان بودند.

از دانش آموز شهید هادی احمدی سخن می گویم، شهیدی که در سال 1348 در روستای قاسم آباد سفلا متولد و در تاریخ 29 خرداد سال 64 در سقز کردستان به دست گروهک های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 میهمانی خاصی بود، از مناظر زیبای خدادادی قاسم آباد گرفته تا میزبانی بی نظیر پدر و مادر شهید احمدی که حاصل دسترنج کشاورزی خود را در سفره احسان گذاشته و با میزبانی بی نظیر خود شرمنده مان کردند.

پدر شهید احمدی از خوبی های پسر جوانش می گوید، چراکه هادی جانش تحصیلات ابتدایی خود را در روستا به پایان رساند و هم زمان با تحصیل در دوره راهنمایی عازم جبهه شد و در همان سنین نوجوانی با چشم دل حق را شناخت و برای رسیدن به حق، وقت و زمان نمی شناخت و سن کم را بهانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز قاسم آبادی مرد میدان مبارزه با گروهک ها

دانش آموز قاسم آبادی مرد میدان مبارزه با گروهک ها