مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-05سياسي

اقدام سپاه در برابر آمریکا مصداق تقابل قدرت و عجز بود


اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی دریایی نمایشی از اقتدار ایران بود.

- اصلاندوز- امام جمعه اصلاندوز گفت: اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی دریایی نمایشی از اقتدار ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوا برای آحاد مختلف مردم اظهار کرد: در زندگی عواملی همچون عاق والدین، ربا، گناه و… سبب سختی و گرفتاری می شود که باید با مراقبت از خود و رعایت اصل تقوا و با حرکت در مسیر حق به زندگی خود رنگ معنویت ببخشیم.

وی با بیان اینکه اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش اقتدار ایران است افزود: اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی و سرقت دریایی نمایشی از اقتدار ایران اسلامی بود و نشان داد که ایران دست برتری در منطقه دارد و این اقدام قاطعانه درس عبرت آمیزی به دشمنان است.

اسدزاده با اشاره به عظمت و اقتدار ایران اسلامی تصریح کرد: در ماه های اخیر دولت جدید با اعتماد به نفس بیشتری در عرصه های بین المللی حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سپاه در برابر آمریکا مصداق تقابل قدرت و عجز بود

اقدام سپاه در برابر آمریکا مصداق تقابل قدرت و عجز بود