مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-05سياسي

فسا از نظر عضویت در کتابخانه ها از میانگین استانی بالاتر است


مدیر کل  کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: فسا از نظر عضویت در کتابخانه و زیربنا از میانگین استانی  بالاتر است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری ظهر جمعه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با بیان اینکه شهرستان فسا از نظر عضویت کتابخانه و زیربنا از میانگین استانی بالاتر است، افزود: این شهرستان با بیش از 3500 متر فضای کتابخانه ای دارای هشت کتابخانه نهادی و دو کتابخانه مشارکتی فعال است.

وی با بیان اینکه شهر نوبندگان تنها شهری است که در این شهرستان فاقد کتابخانه است، ابراز کرد: نوبندگان قابلیت راه اندازی پروژه کتابخانه دارد تا هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی بر لزوم تسریع در ایجاد کتابخانه در مناطقی که کتابخانه ندارند تاکید کرد و گفت: راه اندازی کتابخانه در تمام نقاط استان اولویت این نهاد است اما به شرطی که ساختمان مناسب برای ایجاد کتابخانه احداث شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس خواستار مشارکت مسئولان و خیرین برای ایجاد ساختمان مناسب برای اختصاص کتابخانه شد و گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به منظور بهره مندی مردم از کتابخانه عمومی ساختمان های تحویل شده را هرچه سریع تر تجهیز و افتتاح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسا از نظر عضویت در کتابخانه ها از میانگین استانی بالاتر است

فسا از نظر عضویت در کتابخانه ها از میانگین استانی بالاتر است