مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-05سياسي

کتاب داستانی «بستنی» در کازرون رونمایی شد


کتاب داستانی «بستنی» برگرفته از خاطرات شهید علی اکبر توفیقی به قلم سعید رضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان فارس در کازرون رونمایی شد.

- کازرون- کتاب داستانی بستنی برگرفته از خاطرات شهید علی اکبر توفیقی به قلم سعید رضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان فارس در کازرون رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون و جمعی از مدیران و هنرمندان کازرون برگزار شد، مدیرکل کانون پرورش فکری فارس با اشاره به تأثیر در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جدید اظهار داشت: بخشی از زحمت پرورش نسل امروز انقلاب برعهده کانون پرورش فکری است.

برای شکل گیری شخصیت ها و جوانان انقلابی که در آینده قلب شان برای اسلام، کشور و انقلاب اسلامی بتپد و آگاه شوند، خون های پاکی برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تا امروز ریخته شد تا عزت اسلامی و انقلابی این ملت بماند از این رو باید ادامه دهنده راه شهدا و انسان های مجاهد باشند و روحیه مجاهد پروری در کشور برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری، ترویج پیدا کند.

سعیدرضا کامرانی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل فرهنگی گفت: برای کسب نتایج مطلوب در موضوع ترویج فرهنگ اسلامی، مخاطب کودک و نوجوان از اهمیت خاصی به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب داستانی «بستنی» در کازرون رونمایی شد

کتاب داستانی «بستنی» در کازرون رونمایی شد