مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-05اجتماعي

جاده های زنجان بارانی است


یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح جاده های زنجان خبر داد.

- محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر محورهای کوهستانی استان با بارش پراکنده باران مواجه هستند و شدت بارش ها در جاده های شمالی از جمله محور زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و آزادراه زنجان ـ قزوین بیشتر است.

وی از مه گرفتگی در محور زنجان ـ طارم و زنجان ـ تهم ـ چورزق خبر داد و گفت: وجود مه باعث کاهش دید افقی شده است، بنابراین رانندگان برای تردد باید از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رییس مرکز اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به لغزندگی جاده ها با توجه به بارش باران تأکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای استان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد، یادآور شد: طبق پیش بینی هواشناسی بارش ها تا فردا ادامه دارد و از مسافران تقاضا داریم از سالم بودن وسیله نقلیه و سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های زنجان بارانی است

جاده های زنجان بارانی است