مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-04سياسي

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است


آیت الله العظمی علوی گرگانی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر برای کمک به محرومان و مستضعفان، گفت: کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است.

- آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید با قدردانی از کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان جامعه، بیان کرد: این نهاد مرکز امید همه مستضعفان است و افرادی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند چشم امیدشان به این نهاد مردمی است.

وی که در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان قم سخن می گفت، مسئله رسیدگی به مستضعفان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ما هر چه توان و امکانات داریم باید برای مستضعفان و محرومان صرف کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه گاهی بعضی افراد نسبت به کمیته امداد مواردی را اعلام می کنند، اظهار کرد: من همیشه به آن ها گفته ام نباید با نادیده گرفتن خدمات کمیته امداد، در حق امدادگران کم لطفی شود.

این مرجع تقلید خواستار کار فرهنگی بیشتر و مؤثرتر برای افراد تحت حمایت این نهاد شد و تصریح کرد: باید برای مددجویان طوری کار فرهنگی کنید که هم اعتقادات دینی و هم سطح فرهنگشان تقویت شود.

در ابتدای این دیدار محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم ریشه عمده فقر در بین 23 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قم را که 70 درصد آن ها زنان سرپرست خانوار هستند فقر فرهنگی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است