مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-04سياسي

پایان مسابقات انتخابی کشوری تنیس روی میز بانوان در خراسان شمالی


نائب رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از اتمام مسابقات انتخاب کشوری تنیس روی میز بانوان در استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی نائب رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از اتمام مسابقات انتخاب کشوری تنیس روی میز بانوان در استان خبرداد.

محبوبه حری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از دو سال اولین مسابقه تنیس روی میز استانی در مجموعه شهید علیدخت برگزار شد.

وی با اشاره به واکسیناسیون های انجام شده، گفت: پس از دوسال و مقابله با بیماری کووید 19 با توجه به واکسیناسیون های انجام شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات انتخابی کشور نوجوانان دختر استان را امروز 13 آبان ماه برگزار کردیم.

حری ادامه داد: با توجه به فاصله ای که از مسابقات گرفته بودیم اما تلاش قابل توجه بازیکنان باعث شد مسابقات در سطح خوبی برگزار شود.

نایب رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان این مسابقه، بیان کرد: 12 نفر در این مسابقات شرکت کردند که آیناز اراضی موفق به کسب مقام اول، ستاره یوسف زاده موفق به کسب مقام دوم و هانیه عابدی و نازنین جهانی موفق به کسب جایگاه سوم مشترک شدند.

وی ادامه داد: هفته آینده شهرستان بجنورد میزبان مسابقات منطقه 9 کشور خواهد بود که بین استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات انتخابی کشوری تنیس روی میز بانوان در خراسان شمالی

پایان مسابقات انتخابی کشوری تنیس روی میز بانوان در خراسان شمالی