مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-04اقتصادي

فعال اقتصادی: نرخ ارز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان البرز خواستار تعیین و تکلیف نرخ ارز و تسهیل در بازگشت ارز صادراتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، در هشتاد و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز ضمن گرامیداشت 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) و روز دانش آموز با اشاره به رویدادهای اخیر، گفت: یکی از این موارد مهم برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی و گردشگری البرز و قزوین در اواخر هفته گذشته بر طبق تفاهم نامه همکاری اتاق های بازرگانی دو استان، انجمن صنایع دستی قزوین و همکاری ادارات کل میراث فرهنگی این استان ها بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در بازه زمانی 5 تا 7 آبان ماه در پارک ملی ایران کوچک با مشارکت هنرمندان البرز و قزوین، بیان کرد: در جریان برگزاری این نمایشگاه اتفاق خوب و مهم این بود که از پتانسیل پارک ملی ایران کوچک استفاده شد و شاید بتوانیم ظرفیتی را ایجاد کنیم که بصورت دائمی شاهد برگزاری نمایشگاه در چنین فضاهای شهری باشیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته فعالان در حوزه های صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اقتصادی: نرخ ارز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

فعال اقتصادی: نرخ ارز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود