مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-04ورزشي

ضرورت دعوت از مردم برای طراحی المان مقبره شهدا


معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بزرگ در حاشیه بازدید از منطقه 14 تحت عنوان «قرار خدمت» گفت: از مردم باید برای طراحی المان مقبره شهدای منطقه دعوت کنیم.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بزرگ در حاشیه بازدید از منطقه 14 تحت عنوان قرار خدمت گفت: از مردم باید برای طراحی المان مقبره شهدای منطقه دعوت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدامین توکلی زاده با اشاره به حضورش در اماکن فرهنگی، ورزشی و اجتماعی منطقه 14 و آشنایی با مشکلات و دغدغه های موجود این منطقه گفت: در ابتدا برای بررسی امکانات ورزشی در بوستان نارنج حضور پیدا کرد که مقبره شهدا در این بوستان است.

باید از مردم برای طراحی المان مقبره شهدای منطقه دعوت کنیم لذا بهتر است مسابقه ای برگزار شود تا برای بازسازی و احداث المان های جدید، مردم مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه احداث مزرعه خانواده در این بوستان نکته مثبتی برای مردم است و در جریان بازدید از آرامگاه ارامنه اظهارکرد: باید از تابلو و جزوات راهنما در این محیط استفاده شود چراکه برخی از این مقبره ها برای جنگ جهانی دوم هستند، برخی برای مشاهیر هموطن و برخی نیز از مشاهیر ادیان و کشورهای دیگر هستند که هر کدام از این ها روایت خاص خودش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دعوت از مردم برای طراحی المان مقبره شهدا

ضرورت دعوت از مردم برای طراحی المان مقبره شهدا