مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-04سياسي

انقلاب اسلامی توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کرد


شهرضا _ رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران طی 40 سال گذشته به موفقیت های خوبی دست یافته و همه توطئه های آمریکا در منطقه را با شکست مواجه کرده است.

- ، حجت الاسلام محسن طالب پور ظهر پنج شنبه در مراسم 13 آبان که در میدان شهرضا برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان، دانشجویان و حوزویان ما نه تنها امروز بلکه باید از سال 1343 به خود ببالند که در کشوری سلطه ستیز زندگی می کنند.

وی با اشاره به نام گذاری 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: سه مناسبت مهم، نطق تاریخی امام و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام باعث شد که این روز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود.

تاریخ قبل از انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود رییس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان اینکه امروز نسل جدید نباید در فضای مجازی و در فضایی که پهلوی ها می خواهند در آن خود را تطهیر کنند، شرایط گذشته را تحلیل و بررسی کنند، گفت: دانش آموزان بلکه باید با مطالعه تاریخ آن هم به صورت دقیق شرایط دوره پهلوی را با امروز مقایسه کنند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب آمریکایی ها و دیگر کشورها در کشور ما سلطه کامل داشتند و هر کاری که به نفع خودشان بود در کشور ماهم انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کرد

انقلاب اسلامی توطئه های آمریکا در منطقه را خنثی کرد