مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-04سياسي

«ای بی» دلایل و مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد


دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی در خصوص گم شدن پانسمان های بیماران ای بی گفت: این موضوع باید تعقیب شود و خانه ای بی باید مراجعه کنند و دلایل و مدارک خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

- ای بی دلایل و مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی در خصوص گم شدن پانسمان های بیماران ای بی گفت: این موضوع باید تعقیب شود و خانه ای بی باید مراجعه کنند و دلایل و مدارک خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه حضور در آیین معارفه دادستان مرکز استان گلستان و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز 13 آبان ماه اظهار کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود می داند در شرایط کنونی که کشور در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار دارد و دشمن با همه توان خود به مقابله و جنگ اقتصادی با ملت عزیز ایران وارد شده است، در کنار دستگاه های دیگر و دولت محترم همه توان خود را به کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری شورای عالی اقتصاد را تشکیل دادند و وظایف و تکالیفی را متوجه هر سه دستگاه کردند، دستگاه قضایی وظیفه خود دانسته که در سراسر کشور در حوزه تولید، اشتغال و رفع موانع کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ای بی» دلایل و مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد

«ای بی» دلایل و مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد