مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04سياسي

ایجاد مجتمع دام پروری و گلخانه ای مصوبات سفر دولت به سمنان است


وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه ایجاد مجتمع دام پروری و گلخانه ای مصوبات سفر دولت به استان سمنان است، گفت: فعالان این عرصه از حمایت های لازم نیز برخوردار می شوند.

- ، سید جواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی استان سمنان به میزبانی شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه ایجاد مجتمع های دام پروری و گلخانه ای از مصوبات سفر دولت به استان سمنان است، ابراز داشت: با توجه به اینکه این طرح ها در ایجاد اشتغال مؤثر هستند لذا ترتیبی اتخاذ شد تا سرمایه گذاران و متقاضیان این بخش ها موردحمایت قرار گیرند.

وی بابیان اینکه منطقه مهدی شهر و ایل سنگسری یکی از ذخیره گاه های عشایری کشور محسوب می شود، افزود: نژاد گوسفند سنگسری نژاد بومی که باید موردحمایت قرار گیرد لذا باید احیا آن در دستور کار مسئولان استان سمنان واقع شود.

وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه استان سمنان بخشی از پروتیین موردنیاز استان تهران را تأمین می کند، ابراز داشت: این خطه در مرغ گوشتی و تخم مرغ 70 درصد و در گوشت قرمز 30 درصد مازاد تولید دارد.

ساداتی نژاد بابیان اینکه طی دو ماه اخیر با تمهیداتی لازم مقرر شد تا عقب افتادگی در بحث تأمین نهاده های دامی جبران شود، تصریح کرد: می بایست شرکت پشتیبانی امور دام، نهاده های دام روستایی و عشایری را به صورت امانی واگذار کند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع دام پروری و گلخانه ای مصوبات سفر دولت به سمنان است

ایجاد مجتمع دام پروری و گلخانه ای مصوبات سفر دولت به سمنان است