مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-04سياسي

همه دستگاه ها موظف به اجرای عدالت هستند/ ملت ایران بیش از هر زمانی تشنه عدالت هستند


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه نگاه ها برای اجرای عدالت معطوف به قوه قضاییه است در صورتی که همه ی دستگاه ها موظف به اجرای عدالت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،  غلامرضا منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد:  بدون شک هیچ حکومتی بدون اقامه عدل دوام نخواهد داشت و ملت ایران بیش از هر زمانی تشنه عدالت هستند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی اقامه عدل است باید همواره قدر بدانیم تا در صدر بنشینیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت سرمایه اجتماعی ما را تقویت می کند اگر آب عدالت به درستی جاری شود اراضی تشنه نخواهند ماند امروز بیش از هر زمانی ملت ایران نیازمند و تشنه عدالت است.

  *تکریم ارباب رجوع نماد زیبایی از عدالت محوری است نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: خوشبختانه سرلوحه کار دولت آقای رییسی رییس جمهور پیوست عدالت است و متاسفانه نگاه ها برای اجرای عدالت معطوف به قوه قضاییه است در صورتی که همه ی دستگاه ها موظف به اجرای عدالت هستند.

منتظری با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع نماد زیبایی از عدالت محوری است، یادآور شد: نمایندگان استان گلستان با تمام توان برای اجرای عدالت تلاش می کند و برای اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها موظف به اجرای عدالت هستند/ ملت ایران بیش از هر زمانی تشنه عدالت هستند

همه دستگاه ها موظف به اجرای عدالت هستند/ ملت ایران بیش از هر زمانی تشنه عدالت هستند