مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-04سياسي

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است


بزرگترین و مهمترین توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است که این دیدگاه به تاسی و پیروی از اولیا و انبیا الهی است.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: بزرگترین و مهمترین توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است که این دیدگاه به تاسی و پیروی از اولیا و انبیا الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنجشنبه در آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله است و از رویدادهای مهم انقلاب که هرگز فراموش نخواهد شد.

امام جمعه گناوه افزود: 13 آبان، سه حادثه مهم تبعید امام راحل (ره) در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستمشاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام را در خود جای داده است که هر سه این حوادث نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در به ثمر رسیدن و استمرار انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی است و در سال 58 دانشجویان پیرو خط امام توانستند لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر کردند که امام خمینی (ره) ضمن حمایت از این حرکت ضد استکباری دانشجویان از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است

استکبارستیزی بزرگترین توصیه امامین انقلاب است