مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-04سياسي

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است


آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت فعالیت بیشتر برای کمک به محرومان و مستضعفان، گفت: کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان قم، با قدردانی از زحمات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان جامعه، گفت: این نهاد مرکز امید همه مستضعفان است و افرادی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند چشم امیدشان به شما است.

وی افزود: مسأله رسیدگی به مستضعفان بسیار مهم است و ما هر چه در توان داریم باید برای کمک به مستضعفان صرف کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برخی انتقادات نسبت به کمیته امداد، ادامه داد: من همیشه به منتقدین گفته ام نباید با نادیده گرفتن خدمات کمیته امداد، در حق امدادگران کم لطفی شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه، بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی مؤثر برای افراد تحت حمایت تاکید کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی برای مددجویان به گونه ای باشد که هم اعتقادات دینی و هم سطح فرهنگ آنها تقویت شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به برخی فعالیت های صورت گرفته کمیته امداد قم گفت: ریشه عمده فقر در بین افراد تحت حمایت کمیته امداد قم فقر فرهنگی است و یکی از مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است

کمیته امداد مرکز امید همه نیازمندان جامعه است