مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-04سياسي

مقدم فر: مقابله با نظام سلطه سیاست همیشگی جمهوری اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا مقدم فر پیش از ظهر امروز در مراسم روز بزرگداشت یوم الله 13 آبان با اشاره به وقایع تاریخی این روز بزرگ اظهار کرد: 13 آبان نشان از روحیه عزت طلبی و غیرتمندی مردم ایران اسلامی بوده و تاریخ گواه این است که ریشه دشمنی و بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا پیشینه ای تاریخی دارد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکایی ها قبل از پیروزی انقلاب علیه مردم ایران گفت: جمهوری اسلامی برخلاف گذشته اجازه سلطه گری آمریکا و رفتار مداخله جویانه بر ملت ایران اسلامی را نداده و باقدرت در مقابل توطئه های آنان ایستادگی می کند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه با تأکید بر روابط خصمانه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به جهت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی آنان تصریح کرد: بر اساس مدارک و اسناد باقیمانده تاریخی اگر مردم و دانشجویان پیرو خط امام انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی را صورت نمی دادند کودتایی شبیه به 28 مرداد در کشور رقم می خورد و این بار نیز مردم و دانشجویان توطئه آمریکاییان را نقش بر آب کردند.

مقدم فر با اشاره به اعتماد دولت گذشته به آمریکایی ها همانند مصدق گفت: وضعیت امروز اقتصادی را می توان نتیجه معطل ماندن دانست و اگر دولت وقت به جای نگاه به بیرون به توان داخلی اتکا می کرد شاهد چنین نتایج اقتصادی نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم فر: مقابله با نظام سلطه سیاست همیشگی جمهوری اسلامی است

مقدم فر: مقابله با نظام سلطه سیاست همیشگی جمهوری اسلامی است