مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-04سياسي

مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم/ مرگ بر آمریکا، مرگ بر تفکر سلطه طلبی است


فرماندار رفسنجان با بیان اینکه یکی از ویژگی های خوی استکبار ایجاد اختلاف بین مردم و آحاد مختلف است، گفت: باید مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم و انسجام ملی را حفظ کنیم.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با بیان اینکه یکی از ویژگی های خوی استکبار ایجاد اختلاف بین مردم و آحاد مختلف است، گفت: باید مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم و انسجام ملی را حفظ کنیم.

مجید فصیحی هرندی امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد: 13 آبان روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه مناسبت مهم نطق تاریخی امام و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در این روز اتفاق افتاده و به همین دلایل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: هر کس در هرجایی برای اینکه مبارزه با استکبار را به نمایش بگذارد باید در چهارچوب وظایف خود تمام تلاشش را به کار برد.

ما با خوی حاکم بر سیاست گذاری آمریکا در مبارزه هستیم و نه مردم آن، آمریکا در کجای دنیا ورود کرده و ملت آن سرزمین به خوشبختی رسیدند؟ حاکمیت مورد حمایت آمریکا کدام یک در مسیر رعایت حقوق بشر حرکت می کنند؟ فصیحی هرندی افزود: اینها به دنبال منافع خود هستند، در درجه اول استکبار همیشه با ظلم، ستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم/ مرگ بر آمریکا، مرگ بر تفکر سلطه طلبی است

مراقب شعارهای اختلاف انگیز باشیم/ مرگ بر آمریکا، مرگ بر تفکر سلطه طلبی است