مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-03سياسي

13 آبان پایان سلطه آمریکا در ایران است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  شروعی بر پایان سلطه آمریکا در ایران و افول آمریکا و سلطه جهانی آن است.

- حجت الاسلام و المسلمین مهاجر مهدوی راد اظهار کرد: از جمله مولفه های زیست مومنانه و سبک حکومت داری اسلامی، تعامل با ملت ها و کشورهای دیگر است.

البته یک پیش شرط اساسی در این زمینه وجود دارد و آن برقراری روابط بر اساس حفظ هویت و عزت اسلام و ملت مسلمان است، امری که به عنوان خط قرمز اساسی در روابط بینالملل از نگاه اسلام باید مورد توجه قرار گیرد .

وی گفت: مبانی قرانی این نگاه نیز در آیات متعددی از قرآن وجود دارد از جمله این آیات، می توان به آیه 141 سوره نساء اشاره کرد که خداوند هرگونه سلطه کافران را بر مسلمانان به شکل ابدی نفی می کند و این مبنای قرآنی یکی از اصول بنیادین ارتباط نظام اسلامی با دولت ها و کشورهای دیگر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با بیان اینکه یکی از علتهای عدم اجازه سلطه کافران بر مسلمانان داشتن روحیه استکبار و خودبرتربینی کافران نسبت به مسلمانان است، تصریح کرد: این امر باعث می شود که هویت ملت های مسلمان دست خوش فروپاشی قرار گیرد اگر هویت جامعه اسلامی در رویارویی و تعامل با کشورهای دیگر دستخوش انتقال و از خود بیگانگی شود سخن گفتن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان پایان سلطه آمریکا در ایران است

13 آبان پایان سلطه آمریکا در ایران است