مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-03پزشكي

واکنش مدیرعامل خانه ای بی به تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه ای


مدیرعامل خانه ای بی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به ماجرای مفقود شدن 2500 کیلو از پانسمان بیماران پروانه ای و تکذیب این موضوع ، گفت: ما قریب به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت به ما جوابی نداده است.

- مدیرعامل خانه ای بی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به ماجرای "مفقود شدن 2500 کیلو از پانسمان بیماران پروانه ای و تکذیب این موضوع"، گفت: ما قریب به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت به ما جوابی نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به ماجرای مفقود شدن 2500 کیلو از پانسمان بیماران پروانه ای و تکذیب این موضوع ، گفت: ما قریب به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت به ما جوابی نداد است.

در تیرماه 1400 بنده در کمیسیون بهداشت مجلس حاضر شدم و تمام مسئولان غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاه که جوابیه وزارت بهداشت به نقل از وی منتشر شده است نیز حضور داشتند اما نتوانستند در حضور اعضای کمیسیون بهداشت عدد و رقمی از تعداد پانسمان ها بگویند.

وی مدعی شد: من ادعا می کنم 2500 کیلو پانسمان در هاله ای از ابهام است، اگر من اشتباه می گویم علیه من در دادگاه اقامه دعوا کنند و قاطعانه عرض می کنم 2500 کیلو پانسمانی که مفقود شده یا از طریق خانه ای بی درز کرده و به بیرون رفته ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل خانه ای بی به تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه ای

واکنش مدیرعامل خانه ای بی به تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه ای