مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-03فرهنگي

بزرگداشت عارفی که پیش از رحلت امام بر بالین شان حاضر شد


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ استان سمنان از برپایی کنگره بزرگداشت میرزاعلی اکبر معلم در زادگاهش خبر داد.

- فرشید فلاح در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با اعلام این خبر اظهار کرد : کنگره بزرگداشت میرزاعلی اکبر معلم اسفندماه امسال در دامغان برگزار خواهد شد وی با بیان اینکه تاریخ دقیق این کنگره هنوز مشخص نشده تصریح کرد: کنگره علمی نکوداشت این چهره فرهنگی برجسته دامغانی تا پایان سال برگزار خواهد شد.

کنگره کرونا هم نقش دارد اما با جدیت بدنبال برگزاری کنگره هستیم ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرایط کرونایی در برنامه ریزی ها برای برگزاری این رویداد فرهنگی موثر است اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال شاهد ریشه کنی این همه گیری عالم گیر باشیم.

فلاح با بیان اینکه دامغان مفاخر علمی و فرهنگی برجسته ای دارد اضافه کرد: هدف از نکوداشت این مفاخر ارائه الگوی مناسب برای جوانان و عموم مردم است ضمن اینکه در کنار این رویداد فرهنگی، مجالی برای معرفی ظرفیت های هر شهرستان نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ادامه داد: استان سمنان و خصوصا شهرستان دامغان چهره های علمی، دینی، مذهبی و فرهنگی برجسته ای دارد که معرفی آنها می تواند نگاه ها را به استان و شهرستان نیز خیره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت عارفی که پیش از رحلت امام بر بالین شان حاضر شد

بزرگداشت عارفی که پیش از رحلت امام بر بالین شان حاضر شد