مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-03سياسي

مازندران نقشه راه و طرح جامع گردشگری ندارد


نماینده ولی فقیه در مازندران نبود نقشه راه و طرح جامع در حوزه گردشگری استان را از جمله دغدغه های شورای فرهنگ عمومی استان یاد کرد وگفت: - ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه مازندران قطب گردشگری و قلب آن محسوب می شود، افزود: متأسفانه بعد از چهار دهه هنوز طرح کلی درباره گردشگری و الگوی مشخص و سند بالادستی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه حتی در استانداری معاونتی به عنوان گردشگری وجود ندارد، گفت: این درحالی که در مازندران و استانداری باید معاونت گردشگری وجود داشته باشد.

وی افزود: نقشه کلی راه در حوزه گردشگری وجود ندارد در حالی که نیازمند طرح جامع در این بخش هستیم.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به فعالیت بنیاد عفاف و حجاب گفت: در زمینه عفاف و حجاب ناهنجاری هایی وجود دارد و شاهد برخی هنجارشکنی هایی هستیم و باید در سطح وظیفه خود را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اجرای کارهای فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب را ضروری دانست و گفت: باید دست های پشت پرده و باندهایی که در زمینه ترویج ناهنجاری ها فعال هستند شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی گفت: دولت باید در مسائل کاری خود به رعایت عفاف و حجاب توجه ویژه ای داشته باشد ولی متأسفانه در برخی فضاهای اداری شاهد ناهنجاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نقشه راه و طرح جامع گردشگری ندارد

مازندران نقشه راه و طرح جامع گردشگری ندارد