مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-03اجتماعي

فناوری های نوین راهکاری برای غلبه بر چالش های زیست محیطی و آلودگی هوا


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از شهرهای دنیا با استفاده از فناوری های نوین بر مسائل محیطی زیستی و آلودگی هوا قائق آمدند، - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از شهرهای دنیا با استفاده از فناوری های نوین بر مسائل محیطی زیستی و آلودگی هوا قائق آمدند، گفت: از این رو ما باید بر روی چهار بخش اصلی فناوری GNSS متمرکز شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس زارعی هنزکی امروز در نشست تخصصی چالش ها و راهبردهای حوزه GNSS و رونمایی از محصولات دانش بنیان حوزه ژئوماتیک که به صورت آنلاین در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فناوری ژئوماتیک افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم امروز دنیا ما را به دلیل تولید کربن محکوم خواهد کرد.

وی با بیان این که ایران جزو 8 تا 10 کشور فولادساز و استخراج کننده فلزات در دنیا قرار دارد، اظهار کرد: فولادسازی و استخراج فولاد منجر به تولید کربن شده و تغییر اقلیم به همرا دارد، ولی با داشتن دیتا و دانش و با استفاده از فناوری GNSS می توانیم در این زمینه پاسخگو باشیم و از خودمان دفاع کنیم.

زارعی با تاکید بر ضرورت تجهیز کشور به فناوری های نوین، یادآور شد: آنچه که امروزه دنیا را از آلودگی، مسایل آب و هوایی و مسایل محیط زیستی نجات می دهد، دسترسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری های نوین راهکاری برای غلبه بر چالش های زیست محیطی و آلودگی هوا

فناوری های نوین راهکاری برای غلبه بر چالش های زیست محیطی و آلودگی هوا