مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-03سياسي

هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی ندارم/فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارم


امام جمعه ابهر با اعلام اینکه هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی نداشته و فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارم، گفت: هر کسی در این مسیر همراهمان باشد و به مردم و ارزش های دینی احترام بگذارد در کنار او خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری ابهر با امام جمعه جدید این شهر دیدار و گفت گو کردند.

در این دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ابهر با عرض تبریک و خیر مقدم به امام جمعه جدید، حضور وی را در شهر ابهر مایه خرسندی و مباهات عنوان کردند.

امام جمعه ابهر نیز با تقدیر از حضور اعضای شورا و سرپرست شهرداری با اشاره به اهمیت و جایگاه والای شورا و مسؤولیتی که اعضا در قبال رای مردم دارند،  از شورا به عنوان پارلمان محلی نام برد که عصاره فضائل مردم منطقه برای رتق و فتق امور است.

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه اعتماد و رای مردم به عنوان پشتوانه مهمی برای شما به شمار می آید و باید در راستای احترام به مردم سالاری دینی تلاش کنید، اظهار داشت: مردم سالاری اقتضا می کند در کنار سلایق مختلف که بر پایه رای مردم است در مسیر خدمت به مردم ساعی و کوشا باشید و همین فرصت حضور سلایق و ایده ها و نظرات مختلف در کنار هم رونق و توسعه را به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی ندارم/فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارم

هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی ندارم/فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی دارم