مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-03فرهنگي

باید حمایت بیشتری از تئاترهای با موضوع مقاومت داشته باشیم


سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «تن ها» در تالار سایه دیدن کرده و از قابلیت های این اثر نمایشی و ضرورت حمایت های بیشتر از این گونه آثار نمایشی سخن گفت.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی ابدالی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، وحید کیانی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و اردشیر صالح پور نویسنده و پژوهشگر شناخته شده عرصه تئاتر شامگاه سه شنبه یازدهم آبان با حضور در تالار سایه تئاتر شهر به تماشای نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی نشستند.

محمود شالویی پس از پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن قدردانی از تلاش گروه اجرایی نمایش تن ها بیان کرد: آنچه امشب از اجرای نمایش تن ها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر مشاهده کردم، یک تئاتر دیدنی بود که هم از نظر فرم و هم از نظر محتوا نگاه متفاوتی داشت.

اجرای عمومی چنین آثار با کیفیتی می تواند در امتداد معرفی مناسب از مقاومت مردم شریف ما در مقابل همجمه های دشمنان باشد.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اجرای چنین آثار نمایشی می تواند بیشتر رواج پیدا کنند و حتی در کشورهایی که با این گونه مفاهیم تا اندازه ای در ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حمایت بیشتری از تئاترهای با موضوع مقاومت داشته باشیم

باید حمایت بیشتری از تئاترهای با موضوع مقاومت داشته باشیم