مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-03سياسي

17 معبر شهری مشهد مقدس به نام شهدا مزین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مشهد مقدس در بحث نامگذاری خیابان ها و معابر شهری به نام شریف شهداء، - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری معابر به نام شهداء، قرار شده تا در جلسات علنی دستور کاری با این محوریت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مشهد مقدس در بحث نامگذاری خیابان ها و معابر شهری به نام شریف شهداء، جایگاه بسیار خوبی دارد و از لحاظ آماری پیشتاز هستیم، اظهار کرد: پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری معابر به نام شهداء، قرار شده تا در جلسات علنی دستور کاری با این محوریت داشته باشیم.

حجت الاسلام حسن منصوریان با بیان اینکه در این شهر 11 هزار شهید والامقام داریم، گفت: از مجموع 42 هزار معبر اصلی و فرعی و میدان موجود در سطح شهر، 85 درصد آن ها به نام شهید مزین شده که وضعیت مطلوبی است.

وی با بیان اینکه براساس منویات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به نامگذاری معابر به نام مبارک شهدا، 17 معبر دیگر شهری مشهد براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 معبر شهری مشهد مقدس به نام شهدا مزین شد

17 معبر شهری مشهد مقدس به نام شهدا مزین شد