مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-03اجتماعي

توزیع رایگان بیش از1200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران مازندران


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع رایگان بیش از1200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع رایگان بیش از1200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران این استان خبر داد.

علی نصیری با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران و کاهش تلفات جاده ای این اقشار اظهار کرد: یکی از طرح های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت است که هر ساله در قالب برگزاری دوره های آموزشی و توزیع رایگان اقلام ایمنی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح موجب ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بین موتورسیکلت سواران و کاهش آمار تلفات در موتورسواری می شود، بیان کرد: استفاده از موتورسیکلت به خاطر شرایط و فعالیت های کشاورزی و سهولت در رفت و آمدها در استان زیاد بوده و متاسفانه بیشترین دلیل فوت افراد در تصادفات، وارد شدن ضربه به سر بوده، درحالی که کلاه ایمنی کلاه زندگی و امنیت است که در حفظ جان موتورسواران نقش اساسی ایفا می کند.

نصیری افزود: به دنبال این هستیم که بتوانیم تعداد مصدومین و حوادث موتور سواران را کاهش دهیم، به این منظور ضمن ارائه آموزش های لازم درخصوص تاثیر مثبت استفاده از تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان بیش از1200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران مازندران

توزیع رایگان بیش از1200 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران مازندران