مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-03سياسي

تشکیل اتاق مشترک شهرداری و میراث فرهنگی/تبدیل خانه پوستی زاده به بوتیک هتل


شهردار همدان با بیان اینکه اتاق مشترک شهرداری و میراث فرهنگی برای حفظ بافت و بناهای تاریخی تشکیل خواهد شد، گفت: در نظر داریم خانه پوستی زاده را به بوتیک هتل تبدیل کنیم تا الگوسازی شود.

- ایسنا/همدان شهردار همدان با بیان اینکه اتاق مشترک شهرداری و میراث فرهنگی برای حفظ بافت و بناهای تاریخی تشکیل خواهد شد، گفت: در نظر داریم خانه پوستی زاده را به بوتیک هتل تبدیل کنیم تا الگوسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمسعود حسینی شامگاه سه شنبه 11 آبان ماه در جلسه 34 صحن شورای اسلامی شهر همدان، با بیان اینکه در رابطه با تخریب بناهای تاریخی در هفته های گذشته بهترین کار توسط رسانه ها و دغدغه مندان این حوزه اتفاق افتاد، افزود: این در حالی بود که دستگاه های مربوطه مانند شهرداری و میراث فرهنگی انفعالی عمل کردند و تقصیر را به گردن یکدیگر انداختند و این بدترین کاری بود که اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 167 خانه واجد ارزش در شهر وجود دارد که میراث فرهنگی و شهرداری توانایی نگهداری آنها را ندارد و برای هر خانه هم یک نگهبان نداریم بنابراین به نظر می رسد حلقه مفقوده درباره این موضوع صداقت است و اگر همان موقع با مردم و مالکان صحبت می کردیم و همکاری و مدیریت آنها را می طلبیدیم تا به ارزش ملک آگاه می شدند و نسبت به آن حساس می شدند اتفاق بهتری می افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق مشترک شهرداری و میراث فرهنگی/تبدیل خانه پوستی زاده به بوتیک هتل

تشکیل اتاق مشترک شهرداری و میراث فرهنگی/تبدیل خانه پوستی زاده به بوتیک هتل