مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-02اقتصادي

رشد 548 درصدی خرید اینترنتی در خراسان شمالی


با شیوع کرونا، خریدهای اینترنتی به شدت افزایش یافت به طوری که در سال 99 خرید اینترنتی 548 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی اکبر خانی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه با شیوع بیماری کرونا، در ماهیت پست، تغییر چشمگیری ایجادشده است، اظهار کرد: از سال گذشته حجم محصولاتی که وارد شبکه پستی شده است، بیشتر به صورت بسته وامانت پستی است.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 رشد 97 درصدی در ارسال بسته های پستی ایجاد شد، ادامه داد: این در حالی است که در نیمه نخست سال جاری، رشد 25 درصدی در ارسال بسته های پستی را داشته ایم.

مدیرکل پست خراسان شمالی بابیان اینکه با شیوع کرونا، خریدهای اینترنتی به شدت افزایش یافت، اضافه کرد: پس از شیوع کرونا مردم کالاهای موردنیاز را به صورت اینترنتی خرید کردند به طوری در سال 99 در مقایسه با سال 98 ارسال بسته های اینترنتی از استان خراسان شمالی به سایر استان ها، 548 درصد رشد داشته است و در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد در ارسال بسته های اینترنتی از داخل استان داریم.

وی گفت: خریدهای اینترنتی که هم استانی ها از خارج استان داشته اند در سال 99 در مقایسه با سال قبل 61 درصد و در 6 ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 548 درصدی خرید اینترنتی در خراسان شمالی

رشد 548 درصدی خرید اینترنتی در خراسان شمالی