مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-02سياسي

مراسم یوم الله 13 آبان در 25 نقطه کرمانشاه برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم یوم الله 13 آبان در 25 نقطه استان کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس سروری بعد از ظهر امروز در تبیین برنامه های یوم الله 13 آبان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در 13 آبان تقویم انقلاب اسلامی ایران سه رویداد مهم نهفته است که تبعید امام خمینی (ره) به دلیل اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، شهید شدن دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) از جمله آن است.

وی افزود: روزگاری 160 هزار سرباز آمریکایی در ایران حضور داشته و تمام مسائل کشور را کنترل می کردند اما روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) سبب شکست هیمنه پوشالی آمریکا شده و این امر تا به امروز توسط جمهوری اسلامی ادامه یافته و قدرت آمریکا امروز در جهان رو به افول است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز به برکت اقتدار جمهوری اسلامی، تفکر انقلاب اسلامی در دورترین نقاط دنیا حتی در مرزهای آمریکا قابل مشاهده است و معادلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا را در جهان بهم ریخته است.

سروری بیان کرد: استان کرمانشاه یکی از استان های برجسته کشور در تاریخ انقلاب اسلامی است و ترور شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، آغاز جنگ در قصرشیرین، عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یوم الله 13 آبان در 25 نقطه کرمانشاه برگزار می شود

مراسم یوم الله 13 آبان در 25 نقطه کرمانشاه برگزار می شود