مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-02اقتصادي

کارخانجات، ظرفیت های تولیدی آباده در مدار مصوبات و توجه مسؤولین


کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی در آباده برای رفع مشکلات تولیدی،صنفی و حقوقی کارخانجات سیمان، پاسارگاد سرام و صدیق سرام آباده تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، جلسه 413 کارگروه استانی تسهیل و رفع جهش تولید در جهت توسعه اشتغال پایدار در استان پهناور فارس داشته باشیم.

طی این نشست، در دستور کار اول کارگروه این جلسه نسبت  به مشکلات کارخانه پاسارگاد سرام و صدیق سرام در خصوص مسائل به وجود آمده دو کارخانه نظیر تعدیل نیرو، بخشودگی جرائم، گازبها و میزان سوخت مصرفی کارخانه، مشکل تأمین منابع آبی به ویژه آب شرب، امور مالیاتی و تسهیلات اعطایی بحث و گفت وگو شد که مصوباتی را به دنبال داشت.

از پیش فروش محولات تولیدی کارخانه سیمان تا پرداخت حقوق معوق کارگران در ادامه و در دستورکار دوم جلسه به مسائل کارخانه سیمان آباده پرداخته شد که در خصوص اهم مشکلات آن نظیر حقوق معوق کارگران، تسهیلات اعطایی بانک عامل، ایجاد شرایط ورود کارخانه به سازمان بورس، مشکلات تامین اجتماعی، سوخت مصرفی و جایگزین حامل های انرژی، کمبود نقدینگی، استهلاک تجهیزات کارخانه و جرائم مالیاتی مصوباتی را در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات، ظرفیت های تولیدی آباده در مدار مصوبات و توجه مسؤولین

کارخانجات، ظرفیت های تولیدی آباده در مدار مصوبات و توجه مسؤولین