مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-02دانش

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همدان همچنان ادامه دارد


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، گفت: ثبت نام کنندگان مقطع کارشناسی ارشد به پایان نرسیده است و تا به امروز تقریباً 400 نفر در این مقطع ثبت نام خود را انجام داده اند.

- ایسنا/همدان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، گفت: ثبت نام کنندگان مقطع کارشناسی ارشد به پایان نرسیده است و تا به امروز تقریباً 400 نفر در این مقطع ثبت نام خود را انجام داده اند.

دکتر مهدی مجلسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه نمی توان آمار دقیقی از ثبت نام شدگان مقطع کارشناسی اعلام کرد، افزود: فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد هنوز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد همدان نداریم و پذیرفته شدن با استعدادهای درخشان و شرط معدل به صورت محدود امکان پذیر است.

مجلسی در رابطه با حضوری شدن دانشگاه از اوایل آذرماه بیان کرد: به طور قطعی نمی توان گفت که دانشگاه حضوری می شود یا نه چراکه دانشگاه آزاد اسلامی براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا پیروی می کند و اگر اعلام کنند که دانشگاه در اوایل آذرماه باید حضوری شود این کار را انجام می دهیم که حضوری شدن دانشگاه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و شرایط موجود در استان بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همدان همچنان ادامه دارد

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همدان همچنان ادامه دارد