مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-02اقتصادي

اهمیت برند در خرید لوازم خانگی


شاید برایتان پیش آمده باشد که برای خود یا دیگران اقدام به خرید لوازم خانگی کرده باشید و به دلیل این که تصمیم عجولانه ای گرفته اید، مجبور به تعمیر و یا تعویض وسایل خود می شوید که خرج زیادی روی دستتان می گذارد.

- به این علت است که شما برای لوازم برقی و آشپزخانه خود فقط یکبار هزینه کرده و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و سنگین برای تعمیرات و یا تعوض آن ها نمی باشد.

اگر در شرف ازدواج هستید و می خواهید با همسر خود برای خرید جهیزیه و لوازم آشپزخانه به بازار بروید و از بین برندهای موجود در بازار، شناخت کافی ندارید؛ ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

برای خرید لوازم خانگی باید علاوه بر برند و قیمت وسایل به کیفیت، زیبایی و ، با توجه به ظرفیت، ابعاد، جنس بدنه و میزان مصرف انرژی آن نسبت به سایر برندهای ماشین لباسشویی بسیار بهتر است؛ بنابراین اگر علاوه بر کیفیت وسایل به دنبال قیمت منصفانه لوازم خانگی هستید، بوش در همه موارد حرف اول را میزند.

بوش یک مارک لوکس لوازم آشپزخانه بشمار می رود زیرا قیمت محصولات آن نسبت به برند سامسونگ و ال جی بیشتر است.

برند بوش سال گذشته بیش از 84 میلیارد دلار درآمد سالانه داسته و از این نظر، رتبه سوم مارک های برتر لوازم آشپزخانه در جهان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت برند در خرید لوازم خانگی

اهمیت برند در خرید لوازم خانگی